M-Bizz: Artist Branding en muziekpromotie

M-Bizz: Artist Branding en muziekpromotie

Of je nou klassieke muziek, jazz, pop of world music maakt: sterke promotie en artist branding is gaat je flink helpen. Hoe jij het kan aanpakken hoor je tijdens deze eerste M-Bizz nieuwe stijl van drie experts. M-Bizz nieuwe stijl = meer contacten, meer informatie, zie ook hieronder.

 

De muziek die je maakt is één onderdeel van je artist branding. Een goede artist branding maakt duidelijk waar jij als artiest voor staat. Het maakt je promotie veel effectiever en zorgt ervoor dat meer professionals met je willen samenwerken.

Hoe profileer ik me als artiest als een sterk brand? Hoe bind ik mensen aan me op social media? En als je dan eenmaal online een sterk imago hebt opgebouwd, hoe hou je dat dan offline ook nog eens staande? Maar ook: hoe werken de media tegenwoordig? Wat willen podia, labels, festivals dat jij aan promotie doet? Welke on line media zijn interessant voor jouw muziek? Hoe kan je je promotie anno 2018 optimaal inzetten?

Kortom: slimme artist branding, slimme promotie en handige contacten in de muziek business die bij jouw muziek passen. DĂ¡Ă¡r gaan we het over hebben tijdens deze eerste M-Bizz nieuwe opzet. Nieuwe opzet betekent: meer informatie, meer persoonlijke tips, meer nieuwe contacten.

Met de volgende experts:

Cyriel Marijnissen – Branding Manager en music publisher, werkte o.m. voor Jett Rebel (workshopleider)

Sabina Vissers – MusiqMama, PR en promotie voor Paradox jazz podium Tilburg en diverse jazz/world music artiesten (bv Simin Tander, Deedee Bridgewater)

Ilonka van den Bercken – Green Room Creatives, branding en promotie voor kamermuziek (bv Lavinia Meijer, Storioni Trio, Delft Chamber Music Festival) en diverse cultuurprojecten

 


Vanaf 2018 M-Bizz nieuwe stijl: informatie door meer experts en meer contacten leggen.
 We beginnen met een workshop, verzorgd door een expert. Na de pauze voegen 2 andere professionals uit de muziekbusiness zich bij de groep en belichten het onderwerp van de middag vanuit hun kant. En is er alle gelegenheid voor jouw vragen. Daarna: borrel aan de bar. Napraten, contacten leggen en nog meer tips en inspiratie krijgen voor jouw muziek. Max aantal deelnemers: 25

 

  • Donderdag 1 februari 2018
  • Tijden: 13:30 tot 18:00, daarna drankje aan de bar
  • Locatie: Lloyd Hotel Amsterdam
  • Kosten: €30,00 ex BTW, Ntb leden, Gigstarter PRO: €25,00 ex BTW (Bij aanmelden zie je de kosten incl BTW)

 

 

Mbizz

De M-Bizz events gaan over verschillende onderwerpen die te maken hebben met geld verdienen en marketing in de muziek anno nu. We beginnen met een workshop, verzorgd door een expert. Vooraf worden jouw vragen geĂ¯nventariseerd. Tijdens de workshop in het Lloyd Hotel kunnen we daar dan gerichter op in gaan. Na de pauze voegen zich 2 andere professionals uit de muziekbusiness bij de groep en belichten het onderwerp van de middag vanuit hun kant. En daarna: borrel aan de bar. Napraten, contacten leggen en natuurlijk nog meer tips en inspiratie krijgen voor jouw muziek. Max aantal deelnemers: 25

Organisatie: Music Motion, ism Ntb, Tentoo Payroll, Cultuur-Ondernemen, NORMA en Lloyd Hotel.

Evenement details
Meld je aan voor dit event via de onderstaande link!